
Жеке куәлікті қайта жасату үшін жақын жердегі "Халыққа қызмет көрсету орталығына" барып, өтініш білдіру қажет.
Жеке куәлік ұрланған жағдайда:
- Аудандық полиция басқармасынан құжаттың ұрланғаны туралы анықтаманы;
- Мемлекеттік баж салығы төленгені туралы құжатты;
- Қазақстан Республикасы азаматының паспортын (бар болса) тапсыру қажет.
Жеке куәлік жоғалған жағдайда:
- Жеке куәлікті жоғалту мән-жайы көрсетілген жазбаша өтініш;
- Мемлекеттік баж салығы төленгені туралы құжатты;
- Қазақстан Республикасы азаматының паспортын (бар болса) тапсыру қажет.
- Мүгедектер;
- Мүгедек балаларды асыраушылар;
- Алтын, күміс алқа иегерлері;
- Екінші дүниежүзілік соғыс қатысушылары не соған теңестірілгендер;
- Жетімдер жатады.
Оқи отырыңыз: Жөтелді үй жағдайында қалай емдеуге болады?
Жеке куәлік дайын болғанға дейін уақытша куәлік беріледі. Ол 3 айға ғана жарамды. Ал жеке куәлікті қайта жасату 15 жұмыс күніне созылады. Өтініш берушінің қалауы бойынша жедел дайындауға да болады. Оның ұзақтығы:
- Нұр-Сұлтан, Алматы, Ақтөбе, Шымкент қалаларында – 1-3 жұмыс күні;
- Облыс орталықтарында – 3-5 жұмыс күні;
- Облыстардың аудандары мен қалаларында – 7 жұмыс күні.
10 күн мен 1 ай аралығында жеке куәліксіз жүрген адамға ескерту жасалады. Ал егер жеке куәліксіз 3 айға дейін жүріп қалсаңыз, онда 7 АЕК (18 557 теңге) төлеу міндеттеледі.
Пікірлер